باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

مسابقه تیم های المپیک کلاردشت و فرابرتر فریدونکنار

تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار که اردویی ۲ روزه را در کلاردشت برگزار کرده بودندُ مسابقه ای تدارکاتی با تیم المپیک کلاردشت برگزار کردند که موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۲ تیم المپیک کلاردشت را شکست دهند. در این دیدار گل های تیم فرابرتر را عرفان غلامی - موبین زاهدی - محمدرضا امانی - مهرشاد زحمتکش - محمد امین محمودی به ثمر رساندند و امیر حسین رضایی بعلت مصدومیت نتوانست تیم فرابرتر را در این دیدار همراهی نماید.

بهزاد فروغی برای دوره دکترای PhD به مالزی اعزام میشود

با توجه به اینکه مربی با دانش و با اخلاق باشگاه فرابرتر فریدونکنار در دوره دکترای 

تربیت بدنی  از دانشگاه مالزی پذیرش دریافت نمودند، بعلت اینکه ایشان میبایست به مالزی اعزام شوند و ایشان اعلام کردند که نمی توانند به طور تمام وقت در خدمت هیئت مدیره باشند و در خصوص همکاریهای علمی در زمینه تربیت بدنی با مدیرعامل باشگاه مذاکره نمودند و مقرر شد ایشان بصورت پاره وقت در هنگام مسافرت به ایران با باشگاه فرابرتر همکاری داشته باشند . برای آقای فروغی در دوره دکترای آرزوی موفقیت مینماییم و امیدواریم بیشتر از دانش و تجربه ایشان در باشگاه فرابرتر استفاده نماییم

جلسه ضیافت شام انجمن اولیاء و مربیان در منزل آقای قاسم الله قلی

پیرو دعوت بعمل آمده از اعضا انجمن اولیاء و مربیان و کادر فنی باشگاه جلسه ای (ضیافت شام) مورخ 1390/7/20 راس ساعت 20:30 در منزل آقای قاسم الله قلی (ریاست محترم انجمن اولیاء و مربیان) برگزار میگردد. نتیجه جلسه متعاقباً به اطلاع طرفداران باشگاه فرابرتر خواهد رسید. همچنین پیشاپیش روز پیوند اولیاء و مربیان (24 مهر 1390) مبارک باد.

شکست تیم نوجوانان فرابرتر از تیم جوانان همیاری رامسر

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر که بمنظور آمادگی و هماهنگی بیشتر در رامسر اردو برگزار کرده بود در مسابقه تدارکاتی که هر دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند، تیم جوانان همیاری رامسر در این دیدار موفق شد تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.


اعزام بازیکنان نونهالان زیر 14 سال به شهرستان کلاردشت

بازیکنان تیم فوتبال زیر 14 سال باشگاه فرابرتر فریدونکنار در روز پنجشنبه مورخ 1390/7/21 راس ساعت 17:00 فریدونکنار را به مقصد کلاردشت ترک میکنند و تا اواخر روز جمعه در کلاردشت اردو آماده سازی تیم فوتبال زیر 14 سال برگزار میگردد و در مدت اقامت در کلاردشت با تیم فوتبال نونهالان کلاردشت مسابقه تدارکاتی برگزار خواهند کرد. 

تغییر زمان تمرین مدرسه فوتبال فرابرتر در ایام پاییز

به اطلاع بازیکنان مدرسه فوتبال میرساند با توجه به تصمیمات کادر فنی مدرسه فوتبال مقرر شد که تمرینات مدرسه فوتبال در ایام پاییز در روزهای پنجشنبه برگزار گردد و ساعت تمرین برای رده های زیر 13 سال و زیر 12 سال از ساعت 14:00 - 16:00 و برای رده های زیر 11 سال، زیر 10 سال، زیر 8 سال و زیر 7 سال از ساعت 16:00 - 18:00 برگزار میگردد. ضمناً در روزهای بارانی تمرین مدرسه فوتبال در سالن اردوگاه برگزار میشود که بازیکنان مدرسه فوتبال میبایست کفش ورزشی مخصوص سالن را همراه خود بیاورند.

اعزام بازیکنان تیم جوانان فرابرتر به شهرستان رامسر

تیم فوتبال جوانان فرابرتر در روز چهارشنبه مورخ 13/7/1390 جهت اردوی 2 روزه و انجام مسابقه دوستانه به شهرستان رامسر اعزام شد که نتیجه مسابقه تدارکاتی متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیروزی تیم فوتبال جوانان فرابرتر در مصاف با تیم خزر محمودآباد

مسابقه بین تیم های فوتبال جوانان فرابرتر فریدونکنار و تیم جوانان خزر محمودآباد در زمین اختصاصی فرابرتر (بنه کنار) در روز سه شنبه مورخ 12/7/1390 برگزار گردید. در این دیدار که راس ساعت 16:00 شروع شد تیم فوتبال جوانان فرابرتر موفق شدند حریف خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهند. گلهای این دیدار را محمد عباسی و جواد نبی نژاد به ثمر رساندند. همچنین در حین مسابقه بازیکن فرابرتر (سعید افرادی) در یک حرکت جوانمردانه که در موقعیت گل زدن قرار گرفته بود بعلت مصدومیت بازیکن تیم خزر محمودآباد توپ را به بیرون از زمین ارسال کرد و مورد تشویق مربیان و طرفداران فرابرتر قرار گرفت. قضاوت این دیدار را مهدی شکری بر عهده داشت که عملکرد بسیار خوبی در این مسابقه داشت.