باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

حضور دورازه بانهای فرابرتر در تمرین آموزشی دوره مربیگری

ماهان پروین و سید محمد حسینی دروازه بانهای تیم جوانان و نوجوانان فرابرتر در تمرین آموزشی دوره مربیگری 'B' کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC که به مدرسی استاد محمدرضا خطیب (مربی تیم ملی فوتبال جوانان) برگزار گردید، حضور یافتند. لازم به ذکر است که قرار است در روز اختتامیه دوره مربیگری 'B' از ماهان پروین و سید محمد حسینی تقدیر بعمل آید.

انتخاب مهندس بهروان بعنوان سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران

انتخاب شایسته مهندس غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران را بعنوان سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران و همچنین نائب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض مینماییم.

پیروزی تیم نوجوانان فرابرتر در مصاف با تیم جوانان زنگی کلا

تیم نوجوانان فرابرتر در مسابقه تدارکاتی برابر تیم جوانان زنگی کلا موفق شد تیم حریف را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. گل های این دیدار را در دقیقه امیرحسین قلی نژاد و در دقیقه 5 امیرمحمد پورغلام و در نیمه دوم دقیقه 89 محمد ولی زاده از روی نقطه پنالتی. و همچنین در این دیدار محمد ملکی سنگربان تیم نوجوانان فرابرتر واکنش بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت.  

محمد هادی خلردی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان

از سوی جناب آقای نصرالله پریچهره مدیرکل محترم اداره کل ورزش و جوانان مازندران آقای محمدهادی خلردی نائب رئیس هیئت فوتبال استان مازندران به عنوان معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد. محمد هادی خلردی پیش از این در حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و سرمایه ورزشی مازندران فعالیت میکرد به عنوان معاون جدید توسعه ورزش قهرمانی مازندران انتخاب شد. این انتخاب را باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر به ایشان تبریک عرض مینماید. 

پیروزی 7 - 0 تیم نونهالان فرابرتر در برابر گلا آمل

تیم نونهالان فرابرتر که در روز جمعه 18/1/1391 راس ساعت 10:30 در زمین بنه کنار به مسابقه رفت موفق شد حریف خود را با نتیجه 7 - 0 شکست دهد. گل های این دیدار را محمد بلبلی، محمدرضا امانی (2)، محمد امین محمودی، محمد کاظم پور، رضا انصاری فرد (2) به ثمر رساندند. همچنین در دقیقه 29 نیمه اول پاس زیبای محمد باقری و ضربه سر زیبا و سرکش مهرشاد زحمتکش پس از واکنش دروازه بان تیم آمل به تیرک افقی دروازه اصابت کرد.

مسابقه تدارکاتی تیم نونهالان فرابرتر و گلا آمل جمعه برگزار میشود

براساس هماهنگی های بعمل آمده توسط مربی تیم نونهالان فرابرتر. روز جمعه 18/1/1391 راس ساعت 10:30 مسابقه ای دوستانه بین تیم های نونهالان فرابرتر و گلا آمل در زمین شهداء بنه کنار برگزار میگردد. نتیجه مسابقه متعاقباً اعلام میگردد.

پیروزی 3 بر 1 تیم نوجوانان فرابرتر در مصاف با تیم نوجوانان رمنت

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر که مسابقه دوستانه ای را با تیم نوجوانان رمنت در روز دوشنبه مورخ 14/1/1391 برگزار کرد توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد. این مسابقه در زمین ورزشی شهید قلی زاده برگزار گردید. گل های این مسابقه را سید میلاد دریاباری در دقیقه 27 از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. در دقیقه 53 اسماعیل اصغری با فرار تند و تیز گل دوم را به ثمر رساند. گل سوم را امیر میرانی به ثمر رساند. همچنین در دقیقه 57 امیرمحمد پورغلام با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. قضاوت این دیدار بر عهده داور ملی کشور آقای عباس یعقوبی بود.

مربی تیم فوتبال فرابرتر صاحب شکری بعنوان جوانترین مربی معرفی شد

آقای صاحب شکری مربی تیم فوتبال فرابرتر که در دوره مربیگری 'B' کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در ساری از اسفند ماه 1390 شرکت نموده است. از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان مازندران بعنوان جوانترین مربی شرکت کننده در دوره مربیگری 'B' معرفی شد. این موفقیت را به ایشان تبریک عرض مینماییم.