باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

تساوی تیم جوانان فرابرتر با تیم منتخب امید و جوانان استقلال

تیم فوتبال جوانان فرابرتر که مسابقه ای با تیم منخب امید و جوانان استقلال تهران در روز جمعه مورخ 25/9/1390 راس ساعت 12:00 در زمین چمن پردیس دانشگاه مازندران برگزار کرد. در این دیدار توانست به تساوی 1 -1 دست پیدا کند که گلهای این مسابقه را مازیار عباسی از تیم جوانان فرابرتر و محمدرضا لایینی از تیم منتخب امید و جوانان استقلال به ثمر رساندند. 

مسابقه تیم منتخب امید جوانان استقلال با تیم نوجوانان فرابرتر

تیم نوجوانان فرابرتر که در روز پنج شنبه مورخ 24/9/1390 میزبان تیم منتخب امید و جوانان استقلال در زمین فوتبال پردیس دانشگاه مازندران بود مسابقه ای راس ساعت 14:00 برگزار کردند که تیم نوجوانان فرابرتر علیرغم ارائه بازی بسیار خوب در این دیدرا نتیجه مسابقه را 5 بر 0 به تیم منتخب امید و جوانان استقلال واگذار کرد. گلهای این دیدار را علیرضا میری (2) امید کهنسال (1) زهیر خادمی (1) رضا مهدی نژاد (1) به ثمر رساندند. سرمربی تیم منتخب امید و جوانان استقلال پس از پایان مسابقه به مربیان تیم فرابرتر بخاطر تیم خوب و آماده ای که تشکیل داده اند تبریک گفتند و فرمودند که تیم نوجوانان و جوانان فرابرتر قطعاً در سالهای آتی حضور موفقی در لیگ برتر کشور خواهند داشت. 

مسابقه دوستانه تیم فوتبال جوانان فرابرتر و تیم جوانان استقلال

تیم فوتبال جوانان فرابرتر فریدونکنار روز پنج شنبه مورخ 23/9/1390 دیدار دوستانه ای با تیم فوتبال جوانان استقلال در شهرستان فریدونکنار برگزار خواد کرد. از شهروندان محترم فریدونکنار جهت تشویق تیم فرابرتر فریدونکنار دعوت بعمل می آید. اخبار تکمیلی متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

جلسه هماهنگی دیدار دوستانه اتیم جوانان فرابرتر و جوانان استقلال

جلسه هماهنگی مسابقه دیدار دوستانه تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار با تیم فوتبال جوانان استقلال روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۹/۱۳۹۰ با حضور مدیرعامل باشگاه فرابرتر - اعضاء کادر فنی تیم فوتبال فرابرتر فریدونکنار و آقایان الله قلی و جمالی در دفتر باشگاه برگزار گردید. 

برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)

 کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

 

باشگاه فرابرتر به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی، مراسم عزادارای سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را در روز یکشنبه مورخ 13/9/1390 در مسجد روستای بنه کنار برگزار مینماید. لذا از همه دوستداران آن حضرت و همه بازیکنان دعوت بعمل می آید تا در مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) شرکت نمایند.

پیروزی تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر در مصاف با تیم نوجوانان بندر

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر در مسابقه ای تدارکاتی در روز پنج شنبه مورخ 10/9/1390 توانست حریف خود تیم فوتبال نوجوانان بند فریدونکنار را با نتیجه 3 بر 0 شکست دهد. اید دیدار در ورزشگاه فریدونکنار برگزار گردید. گل های این دیدار را سید میلاد دریاباری، شایان رنجبر و محمد عارف زاده به ثمر رساندند.همچنین امیرعلیپور در این دیدار یک ضربه پنالتی را در دقیقه 18 از دست داد.

فرا رسیدن ماه محرم را بر عاشقان حضرت حسن (ع) تسلیت عرض مینماییم

فرا رسیدن ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می‌نماییم. 

بسم الله الرحمن الرحیم

صلی الله علیک یا ابا عبد الله الحسین (علیه السلام)

اَلسَّلاٰمُ عَلَی الْحُسَیْنِ:

سلام بر حضرت حسین علیه السلام

وَ عَلیٰ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ:

و بر حضرت علی بن الحسین علیه السلام

وَ عَلیٰ اَوْلاٰدِ الْحُسَیْنِ:

و بر فرزندان حسین علیه السلام

وَ عَلیٰ اَصْحاٰبِ الْحُسَیْنِ:

و بر اصحاب حسین علیه السلام

فرا رسیدن ماه محرم الحرام، ماه سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام و علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و هفتاد دو تن از یاران با وفایشان، بر عموم شیعیان و حق پویان جهان تسلیت‌باد. 

 

مدیریت فرهنگی باشگاه فرابرتر


فرابرتر با نتیجه ۵ بر ۱ حریف خود شهرداری سرخرود را شکست داد

تیم فوتبال جوانان فرابرتر موفق شد با نتیجه ۵ بر یک حریف خود شهرداری سرخرود را شکست دهد. گل های تیم جوانان را مهدی شفقت (۲) مازیار گلور (۱) علی لطفی (۱) و حامد بویر زمان (۱) به ثمر رساندند.