باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگوییم

   

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آنهم شب عید تقدیم تو باد  

 

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت .

مربیان و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر 

بهار 1391

 

مدیرعامل باشگاه فرابرتر در پیامی فرارسیدن سال 1391(ه.ش) را تبریک

به نام خدا  

  

نفس بادصبا مشک فشان خواهد شد

عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد  

   

یا مقلب القلوب و الابصــار  

یا محول الحــول و الاحوال ‌  

یا مدبـر اللیـل و النهــار  

حول حالنا الی احسن الحـال  

در سالی که گذشت ؛ از برکت همدلی، همراهی و مسئولیت پذیری کلیه همکاران عزیز ومدیران و سرپرستان ، مربیان و بازیکنان و هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر، در محیطی سرشار از صمیمیت و بحول و قوه الهی توانستیم به پیشرفت هایی دست یابیم و بی‌شک دستیابی به این پیشرفتها در سایه رهنمودها و حمایت‌های مدیران ارشد شهرستان فریدونکنار ، مجموعه مدیریتی هیات فوتبال استان مازندران و حمایت مردم عزیز خانواده های محترم و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر  صورت گرفت و برخود فرض می‌دانم که از این عزیزان تشکر نمایم.

با استعانت از آفریدگار جهان  و به انگیزه ی رستاخیز طبیعت ، فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به شما ورزشکاران و خانواده محترم تبریک و تهنیت گفته از خداوند بخشنده و مهربان سلامتی، سعادت، بهروزی و موفقیت شما را آرزومندم. امیدوارم که در نتیجه تلاش ها و زحمت ها و لطف یزدان پاک سال جدید سالی مبارک و پربرکت و توام با موفقیت در تمامی امور به ویژه در مسائل ورزشی، آموزشی و تحصیلی باشد

 

رجبعلی شکری

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر

بهار 1391

شکست تیم نونهالان فرابرتر در مصاف با تیم شموشک گلستان

تیم نونهالان فرابرتر در مسابقه با تیم شموشک گلستان از گروه دوم مسابقات رده نونهالان زیر گروه کشوری مسابقه را با نتبجه ۱-۲ واگذار کرد. البته شایان ذکر است که باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر نسبت به تیم شموشک گلستان اعتراض دارد و بررسی در مورد استفاده از بازیکنان صغر سنی توسط تیم شموشک گلستان در حال انجام میباشد. و مربی تیم نونهالان فرابرتر جناب آقای هادی شکری جهت پیگیری این موضوع به استان گلستان رفته است. اخبار تکمیلی در اینخصوص به اطلاع خواهد رسید.

تساوی تیم نونهالان فرابرتر و تیم نونهالان شهرداری سمنان

تیم های فوتبال نونهالان فرابرتر و نونهالان شهرداری سمنان به تساوی 2-2 رضایت دادند. در این دیدار محمد امین محمد موفق شد گلزنی کند و این دیدار در دقیقه 91 به تساوی رسیدند. با 1 بر و 1 تساوی تیم نونهالان فرابرتر صدر نشین گروه 1 شد و میبایست با تیمی از گروه دوم مسابقه پایانی را برگزار نماید تا تکلیف تیمهای صعود کننده مشخص شود. اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام میگردد.

پیروزی تیم نونهالان فرابرتر در مصاف با تیم نونهالان امیرکلا

تیم فوتبال نونهالان فرابرتر موفق شد تیم نونهالان امیرکلا را با نتیجه 3 - 0 شکست دهد. این مسابقه در دومین روز مسابقات رده نونهالان زیر گروه کشوری در شهرستان جاجرم در استان خراسان شمالی برگزار گردید. گل های این دیدار را امیرمحمد نیک نژاد (2) و رضا انصاری فرد به ثمر رساندند.

جدول رده بندی مسابقات رده جوانان زیر گروه کشوری

نام تیم

برد

باخت

تساوی

گل زده

گل خرده

تفاضل

امتیاز

1

تیم جوانان پدیده ساری

3

-----

2

9

3

6

11

2

تیم جوانان شهرداری ماسال

2

-----

3

9

3

6

9

3

تیم جوانان فرابرتر فریدونکنار

3

2

----

9

6

3

9

4

تیم جوانان فراغی بندرترکمن

1

1

3

7

6

1

6

5

تیم جوانان شهرداری لاهیجان

1

3

1

5

7

-2

4

6

تیم جوانان سفیر شاهرود

----

4

1

4

17

-13

1

تیم جوانان فرابرتر 3-0 برنده دیدار با تیم شهرداری لاهیجان شد

تیم فوتبال جوانان فرابرتر در پنجمین روز مسابقات 3 - 0 برنده دیدار با تیم شهرداری لاهیجان اعلام شد. در این دیدار تیم شهرداری لاهیجان در زمین خوابگاه شهید نواب دانشگاه مازندران حضور نیافت و بازنده اعلام شد. تیم جوانان فرابرتر با این نتیجه 9 امتیاز شد و بعلت تفاضل گل کمتر در ردوه سوم قرار گرفتند. البته مسئولین باشگاه فرابرتر شکایت خود از عدم حضور تیم شهرداری لاهیجان را رسماً به کمیته اجرایی مسابقات اعلام کردند. چون این دیدار مسابقه تاثیر گذار و سرونوشت ساز در امتیازات تیم ها بوده است. 

پیروزی تیم شهرداری ماسال در مصاف با تیم جوانان سفیر شاهرود

تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال در مصاف با تیم جوانان سفیر شاهرود موفق شد با نتیجه 5 - 0 به پیروزی دست یابد. این دیدار در پنجمین روز مسابقات 25/12/1390 راس ساعت 12:00 در خوابگاه دانشگاه مازندران برگزار گردید.