باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

عید سعید فطر مبارک باد


عید سعید فطر بر عموم مسلمانان جهان مبارکباد


 اللهم اهل الکبریا و العظمه و اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمة و اهل التقوى و المغفرة اسالک بحق هذا الیوم الذى جعلته للمسلمین عیدا و لمحمد صلى الله علیه و آله ذخرا و شرفا و کرامة و مزیدا ان تصلى على محمد و آل محمد و ان تدخلنى فى کل خیر ادخلت فیه محمدا و آل محمد و ان تخرجنى من کل سوء اخرجت منه محمدا و آل محمد صلواتک علیه و علیهم اللهم انى اساءلک خیر ما ساءلک به عبادک الصالحون و اعوذ بک مما استعاذ منه عبادک المخلصون

بیانیه باشگاه فرابرتر به مناسبت روز جهانی قدس

مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین، بلکه همه مستضعفین بدانند (مقام معظم رهبری)
 
سالهاست که مردم آزاده فلسطین در جنگ نابرابر با رژیم تا بن دندان مسلح وغاصب اسرائیل چشم امید با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دوخته اند تا میزان همدلی و همبستگی مسلمانان جهان را در برابر مظلومیتشان شاهد باشند.
مردم درد کشیده ای که به جرم مسلمان بودن از خانه هایشان و سرزمینشان رانده شدند وبا حمایتهای استعمارگران جهان از رژیم جنایتکار و غیر قانونی اسرائیل مرزهایشان هر روز کوچک و کوچکتر شد.
قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیا و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مسلمانان مظلوم فلسطینی مبدل شده‌ است.
امام خمینی (ره) بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران در تدبیری هوشمندانه و با بینش دقیق سیاسی که از اوضاع منطقه و جهان داشتند در مرداد ماه 1358 این روز را در تقویم ثبت نمودند تا برای همه مسلمانان جهان  هشداری از آن جهت باشد که اگر بصیرت کافی برای دشمن شناسی را نداشته باشند همچون فلسطینیان سرنوشتی متزلزل در انتظارشان است و هم اکنون بعد از گذشت قریب به سه دهه شاهدیم که چگونه نیروهای به اصطلاح ابرقدرت جهان در کشورهای همسایه مان با نیرنگ کمک به پیشرفت و با حیله به ارمغان آوردن دموکراسی اردو زده اند ولی در نهایت دیدیم که چه حوادثی در عراق و افغانستان به وقوع پیوست.
اینک‌ روز قدس‌ که‌ خوشبختانه‌ مورد قبول‌ و پذیرش‌ اکثریت‌ قریب‌ به‌ اتفاق‌ مسلمین‌ جهان‌ واقع‌ شده‌ به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ با شکوه‌ این‌ روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.
حضرت امام مساله فلسطین را مساله تمام جهان اسلام می دانستند و تاکید داشتند که تمام مسلمانان برای بدست آوردن هویت اسلامی خود باید به این مساله توجه ویژه ای داشته باشند ، همچنین ایشان  در طی سالیان طولانی بارها توسعه‌طلبی اسرائیل و عدم اکتفا به مرزهای فعلی را گوشزد نمودند و خاطرنشان کردند که هر گونه انکار یا پرده‌پوشی اسرائیل از این هدف ، فقط به منظور فریب اذهان عمومی جهان اسلام است . همانطور که سالهای بعد اسرائیل در کشورهای همجوار فلسطین ریشه دواند و در نظامهای سیاسی حاکم برکشورها دخالت داشت .
روز قدس نه تنها برای دفاع از حقوق مظلومین فلسطین است بلکه روز دفاع از حقوق مظلومین سراسر جهان دربرابر ظلم های حاکم بر جوامع مختلف است . همانطور که امام (ره) فرمودند : روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم، و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما،‌ به واسطه‌ی عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است. 
همچنین رهبر معظم در این خصوص فرمودند : اسرائیل که روزی در این منطقه عربده می کشید و همه خواسته های خود را بر ملتهای عربی دیکته می کرد ، اینک ناتوان و افسرده در برابر عظمت مقاومت اسلامی ، برزمین زانو زده است ، این بخش ِ کوچکی از تواناییهای ملتهای مسلمان و عرب است . یقین بدانید که اگر همه امکانات جهان اسلام و حتّی بخشی از آن در این مسیر به کار گرفته شود ، ما شاهد زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود .
بدون‌ شک‌ موضوع‌ روز قدس‌ چالش‌ بر سر محدوده‌ یک‌ سرزمین‌ و یا حتی‌ مظلومیت‌ یک‌ ملّت‌ نیست‌ بلکه‌ موضوع‌ روز قدس‌ درگیری‌ اندیشه‌ و اعتقاد پاک‌ الهی‌ از یک‌ طرف‌ و تفکر ظالمانه‌ و جابرانة‌ دنیا پرستان‌ از سوی‌ دیگر است‌ و همین‌ نکته‌ مهم‌ است‌ که‌ روز قدس‌ را قداست‌ می‌بخشد.
مردم مسلمان روزه‌دار در جای جای این کره خاکی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گردهم می‌آیند تا حقیقت اسلام را به دنیای مرعوب از غوغاسالاری دول غرب نشان دهند. این روز بزرگ، روز سعی صفا و مروه روزه‌دارانی است که در آیین بزرگ صیام، روزه‌هایشان را کامل می‌کنند و با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیمانی دوباره می‌بندند.
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم میهمانان ماه ضیافت خدا که این ماه مبارک را با امید به‌ فضل‌ الهی‌ پشت‌ سر می‌گذاریم‌، با گرامیداشت روز جهانی قدس از مسلمین‌ سرتاسر جهان‌ و به‌ ویژه‌ مؤمنین‌ روزه‌دار ایران‌ اسلامی‌ دعوت می‌کند، ‌با درک‌ حساسیت‌ شرایط‌ موجود به‌خصوص‌ در منطقه‌ی خاورمیانه‌ با حضور گسترده‌ خود در تظاهرات‌ روز قدس‌، خوابهای‌ آشفته‌ی مستکبران‌ را به‌ کابوسی‌ وحشتناک‌ تبدیل‌ کرده‌ و رعب‌ و وحشت‌ را بر اردوی‌ متجاوزین‌ مستولی‌ کنند.
انشاء الله‌ این‌ قدمهای‌ خیر مرضی‌ درگاه‌ حضرت‌ حق‌ و زمینه‌ ساز ظهور هادی‌ و مهدی‌ امم‌ و منجی‌ واقعی‌ و عدالت‌ گستر عالم‌ ارواحنا له‌ الفداء گردد.
 

حضور پر افتخار استاد مرتضی محصص در باشگاه فرابرتر

در روزپنج شنبه  مورخ ۲۶/۵/۹۱ استاد مرتضی محصص مدرس بین الملل FIFA جهت بازدید از باشگاه و مدرسه فوتبال فرابرتر در اردوگاه شهید رجایی محل تمرین باشگاه حضور به هم رسانید. 

باشگاه فرابرتر به بازماندگان زلزله آذربایجان تسلیت عرض مینماید

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر در قبال زلزله اخیر آذربایجان شرقی وظیفه انسانی و اسلامی خود را انجام خواهد داد. زلزله اخیر، دل همه ملت ایران را به لرزه در آورده است باشگاه فرابرتر این مصیبت را به خانواده قربانیان و مردم آذربایجان شرقی تسلیت عرض مینماید.

باشگاه فرابرتر نیز با هواداران خود، بر خود فرض می‌داند که با تمام توان در کنار حادثه دیدگان باشد. در این ارتباط کمیته فرهنگی باشگاه فرابرتر ماموریت یافته است اقدامات لازم را به عمل آورد.

مسابقه نوجوانان فرابرتر

مسابقه نوجوانان فرابرتر یک شنبه ساعت ۱۷ زمین درخشان فریدونکنار . 

نتیجه دیدار متعاقبا اعلام می گردد  

کسب مدال طلا المپیک ۲۰۱۲ توسط قاسم رضایی را تبریک میگوییم

  

 

کسب مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ در رشته کشتی فرنگی که باعث افتخارات ورزشکاران این رشته ورزشی کشورمان در این رقابتها و کسب عنوان قهرمانی در کشتی فرنگی نیز هست، افتخاری کم نظیر است که نام زیبای ایران را در فضای جهان طنین انداز کرد.  

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر این قهرمانی را به قاسم رضایی و ورزشکاران کشتی فرنگی تبریک عرض نموده و برای همه ورزشکاران آرزوی موفقیت در المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد.

کسب مدال طلا المپیک ۲۰۱۲ توسط بهداد سلیمی را تبریک میگوییم

http://snn.ir/pic/13910518095_2012221102e.jpg  

کسب مدال طلا وزنه برداری در المپیک 2012 توسط بهداد سلیمی نشان از اقتدار ورزشکاران ایران در عرصه بزرگ المپیک است. ایستادن در سکوی قهرمانی بهانه ای برای تبلور خصائص پهلوانی جوانان غیرتمند و تلاشگر ایران عزیز در عرصه های بین المللی است.

 
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر ضمن تبریک صمیمانه به ورزشکاران غیور و کادر فنی تیم های ملی و جامعه وزنه برداری و ورزش کشور. آرزوی موفقیت در تمامی عرصه های بین المللی را برای همه ورزشکاران کشور عزیزمان در مسابقات المپیک لندن دارد.»

مسابقه تدارکاتی تیم جوانان فرابرتر شنبه ۲۱/۵/۹۱ برگزار میگردد

مسابقه تدارکاتی تیم فوتبال جوانان فرابرتر روز شنبه مورخ ۲۱/۵/۱۳۹۱ در استادیوم شهید کریم آزادی راس ساعت ۱۷:۰۰ برگزار میگردد. اخبار تکمیلی و نتیجه مسابقه متعاقباْ به اطلاع خواهیم رساند.