باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

عید سعید غدیر خم مبارک باد

                           

 «من کنت مولاه فهذا علیٌّ مولاه»؛ هر کس من مولای اویم علی مولای اوست

 

خجسته عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، بر دل دادگان آستان هدایت و عدالت و بر همه مسلمانان و شیعیان جهان مبارک و تهنیت باد... غدیر داستان دیروز نیست،چراغى است که امروزمان را مى ‏افروزد و ولایت ، ریسمانى الهى است که همیشه وهمه جا ما را به سوى خود فرا مى ‏خواند،آنکه به این ریسمان الهى در آویزد از دنیا بگسلد؛ آنکه سایه پر مهر و بى بدیل ولایت رابر سر گسترد، سر بر آستان هیچ کس جز خدا فرو نیاورد و ندای حق و عدل را در جهان سر دهد .
غدیر، عید ولایت و عدالت است. اگر امّت، غدیرها را پاس بدارند، عاشورا هاى مظلومیت و کربلاهاى خون و شهادت پیش نمى آید و خورشید امامت در آسمان عدالت همیشه طلوعی جاودان دارد .
غدیر، روز تکمیل دین و اتمام نعمت است. 

 

مدیریت فرهنگی باشگاه فرابرتر

بازدید مدیرعامل فرابرتر از تمرینات نونهالان نوجوانان جوانان

آقای رجبعلی شکری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر عصر روز سه شنبه مورخ ۱۷/۸/۱۳۹۰ در (استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار) و صبح پنج شنبه مورخ ۱۹/۸/۱۳۹۰ در (زمین فوتبال وزرا محله سرخرود) از تمرینات تیم های نونهالان - نوجوانان و جوانان بازدید بعمل آورد و با مربیان و بازیکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

پیروزی تیم نوجوانان فرابرتر در مصاف با تیم آمل جوان

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر که مسابقه تدارکاتی با تیم آمل جوان برگزار کرد. موفق شد این تیم را با نتیجه ۵ بر ۱ شکست دهد. گل های این دیدار را اسماعیل اصغری (۱) محمد ولی زاده (۱) میلادر دریاباری (۲) و امیر قلی نژاد (۱) به ثمر رساندند. نکته قابل توجه این دیدار که میلاد دریاباری پس از رهایی از مصدومیت مجدداْ به آمادگی کامل دست یافت و موفق شد ۲ گل در این دیدار به ثمر برساند.

عید قربان مبارک باد

پایگاه فرهنگی ، مذهبی شیعه ها - پیامک عید سعید قربان 

مبارک باد عید قربان، نماد بزرگ ترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس.

عید قربان روز رها شدن از تعلقات دنیوی و رهایى از هر آنچه غیر خدایى است.

عید قربان، عید سربلند بیرون آمدن از امتحان عبودیت است.

عید قربان، نقطه عطف آزادى است در تاریخ اسارت ها و بردگى هایى که بر انسان تحمیل شده بود.

عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین»، و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین.

عید قربان، جلوه‌گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است و فصل قرب مسلمانان به خداوند در سایه عبودیت.

عید قربان، یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است.

عید قربان، عید فداکارى، ایثار، قربانى، اخلاص و عشق و بندگى، مبارک باد!

برگزاری تمرینات تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر در سالن فوتسال

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر تمرینات روز دوشنبه مورخ ۹/۸/۱۳۹۰ را بعلت بارندگی شدید در سالن اردوگاه شهید رجایی برگزار کردند. در تمرین روز دوشنبه که زیر نظر آقایان هادی و مهدی شکری برگزار شد تیم نوجوانان در ابتدا شروع به دویدن در داخل سالن را در دستور کار خود قرار دادند سپس به گرم کردن و انجام تمرینات عضلاتی پرداختند و تمرین پاس و حمایت را در دستور کار خود قرار دادند و سپس مسابقه با هدف پاس و حمایت بدون در نظر گرفتن گل را انجام دادند و در پایان به سرد کردن پرداختند.  

برگزاری تمرینات تیم فوتبال جوانان فرابرتر در زیر بارش باران

تیم فوتبال جوانان فرابرتر فریدونکنار تمرینات خود را در روز یکشنبه مورخ ۸/۸/۱۳۹۰ زیر نظر آقایان هادی و مهدی شکری در زیر بارش باران برگزار کردند. در ابتدا شروع به دویدن به دور زمین فوتبال نمودند سپس نسبت به گرم کردن و حرکات کشش (تمرینات عضلاتی) در دستور کار خود قرار دادن و ژس از آن به مدت ۳۰ دقیقه مسابقه ای تمرینی برگزار کردند و سرد کردن را در پایان تمرین انجام دادند.

مسابقه تمرینی تیم فوتبال جوانان فرابرتر فریدونکنار

- تیم فوتبال جوانان فرابرتر که قرار بود با تیم بزرگسالان شهروند فریدونکنار مسابقه تدارکاتی برگزار نمایید بعلت مسابقه شهروند فریدونکنار با تیم ساری در روز دوشنبه مورخ ۲/۸/۱۳۹۰ مسابقه تدارکاتی تیم مذکور با تیم فرابرتر لغو گردید.  

- البته بازیکنان تیم فرابرتر جهت تماشای مسابقه تیم شهروند فریدونکنار و ساری در ورزشگاه شهید کریم آزادی فریدونکنار حضور داشتند.  

- پس از اتمام مسابقه تیم جوانان فرابرتر کارهای تمرینی خود را شروع کرد و سپس تیم جوانان فرابرتر به ۲ تیم تقسیم گردید و مسابقه دوستانه برگزار کردند. در این مسابقه مربی تیم جوانان (آقای مهدی شکری) در ترکیب تیم زرد رنگ حضور داشت و قضاوت این دیدار بر عهده آقای قدیر (هادی) شکری بود.  

- در این مسابقه محمد عباسی و ابوالفضل صفری بعلت مصدومیت و دانیال عباسی بعلت سرماخوردگی شدید نتوانستند به میدان مسابقه بروند.

تمرین مدرسه فوتبال در سالن اردوگاه شهید رجایی برگزار گردید

تمرین مدرسه فوتبال فرابرتر بعلت بارندگی در روز پنج شنبه مورخ ۵/۸/۱۳۹۰ در سالن اردوگاه شهید رجائی برگزار گردید