باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

افتتاحیه مدرسه فوتبال فرابرتر روز پنج شنبه ۱/۴/۹۱ برگرار میگردد

افتتاحیه ترم تابستان مدرسه فوتبال فرابرتر روز پنج شنبه مورخ 1/4/91 در اردوگاه شهید رجائی برگزار میگردد. در این افتتاحیه ابتدا تلاوت قرآن و سپس سخنرانی مدیرعامل باشگاه و مدیریت مدرسه فوتبال، پس از آن معرفی کادر فنی مدرسه فوتبال، بازیکنان و در پایان جشن باشکوهی برگزار میگردد.

برگزاری دوره مربیگری Cکنفدراسیون فوتبال آسیا توسط سعید بسطامی

 

 

یک دوره کلاس مربیگری درجه C کنفدراسیون فوتبال آسیا از 18  الی 29 خرداد ماه در شهرستان بجنورد  به مدرسی سعید بسطامی برگزار گردید. لازم به ذکر است که جناب آقای بسطامی دبیر و رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان مازندران را بر عهده داشتند و مسئولیت هماهنگ کننده آسیا ویژن برای استان مازندران را بر عهده داشتند. همچنین سعید بسطامی مربی تیم های فوتبال مس رفسنجان و صنعت ساری بوده اند.  

ضمناْ آقایان مهدی شکری، علی شکری، قدیر (هادی) شکری، صاحب شکری، حمیدرضا بیگی، و آقای دکتر بهزاد فروغی از مربیان باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر افتخار شاگردی ایشان را در دوره های مربیگری فوتبال در استان مازندران داشته اند.  

عید مبعث بر همه مسلمانان عالم تبریک میگوییم

 

از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد ، این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک. بعثت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) یا برانگیخته شدن آن حضرت به مقام رسالت، مهمترین فراز از تاریخ اسلام بوده و نزول قرآن کریم نیز از این زمان آغاز می‌گردد. کلمه بعثت به معنای «برانگیخته شدن» بوده و در اصطلاح به مفهوم فرستاده شدن انسانی از سوی خداوند متعال برای هدایت دیگران می‌باشد. همانطور که از روایات اسلامی و مطالعات تاریخی برمی‌آید، مسأله بعثت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در ادیان الهی با برخی از خصوصیات و نشانه‌ها، قبل از ظهور آن حضرت، مطرح بوده و بسیاری از اهل کتاب و پاره‌ای از اعراب مشرک نیز با آن آشنایی قبلی داشته‌اند. نوید و بشارت ظهور پیامبر خاتم (صلی الله علیه و آله و سلم)، به تصریح قرآن در تورات و انجیل ذکر گردیده و حضرت عیسی (علیه السلام) نیز پس از تصدیق توراتی که به حضرت موسی (علیه السلام) نازل شده بود، به برانگیخته شدن رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بشارت داده است. همچنین در این کتب، حتی به خصوصیات رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و یارانشان نیز اشاره شده است. بنابراین (و همانگونه که قرآن نیز ذکر می‌نماید) دانشمندان اهل کتاب، پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را همچون نزدیکترین کسان خود می‌شناخته اند. 

 

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر

حسام الله قلی به تمرینات تیم فوتبال فرابرتر بازگشت

حسام الله قلی بازیکن با اخلاق تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر که دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود. پس از حدود ۲ ماه و رهایی از کمند مصدومیت مجدداْ به تمرینات تیم فوتبال فرابرتر بازگشت. امیدواریم ایشان بتواند در این فصل دوباره عملکرد خوبی برای تیم فرابرتر در مسابقات کشوری داشته باشد.  

دکتر مقداد نجف نژاد بعنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس انتخاب شد

 

153 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور رسمی با تشکیل فراکسیون ورزش و جوانان در مجلس نهم موافقت کردند که با تشکیل اولین جلسه اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون نیز انتخاب شدند.
 بر این اساس مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون، محمدرضا تابش، نایب رئیس اول و سید مهدی هاشمی، نایب رئیس دوم و سید هادی حسینی به عنوان مخبر و سخنگو در مجلس نهم معرفی شدند ، محمدجواد نظری مهر منشی اول، یوناتن بت کلیا منشی دوم و غلامرضا اسداللهی خزانه دار هستند، بذرپاش و گروسی نیز به عنوان عضو عادی هیئت رئیسه انتخاب شدند.
انتخاب شدن جناب آقای دکتر مقداد نجف نژاد را بعنوان ریاست فراکسیون ورزش و جوانان را به ایشان تبریک عرض مینمائیم. 

پرونده تیم فوتبال نونهالان فرابرتر به کمیته استیناف ارسال گردید

در پی شکایت باشگاه فرابرتر از باشگاه شموشک گلستان در خصوص استفاده از بازیکن غیر مجاز سینا خطیر نامنی به جای محمد خطیر نامنی در تیم نونهالان شموشک گلستان، دادخواست نامه در مرحله اول به کمیته انضباطی ارسال گردید که پس از صدور حکم توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، باشگاه فرابرتر نسبت به حکم صادره اعتراض نمود و پرونده جهت رسیدگی مجدد به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ارسال گردید.

سید حسن صالحی موفق به کسب درجه D مربیگری فوتبال شد

سید حسن صالحی عضو کادر فنی مدرسه فوتبال و باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر موفق به دریافت مدرک درجه D مربیگری فوتبال شد. دوره درجه D مربیگری فوتبال در شهرستان ساری برگزار گردیده بود. این موفقیت را به ایشان تبریک عرض مینماییم.

شایان ویسی به تیم فوتبال جوانان فرابرتر پیوست

براساس اعلام آقای قدیر شکری مربی تیم فوتبال جوانان فرابرتر، شایان ویسی ((فرزند عبدالله ویسی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مربی تیم فوتبال پیکان قزوین)) به تیم فوتبال جوانان فرابرتر پیوست. مقدم شایان ویسی را به باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر را گرامی میداریم.