باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

شکست تیم نوجوانان فرابرتر در مصاف با تیم نوجوانان شهرداری تبریز

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر که در روز یکشنبه اولین مسابقه خود را در سنندج در مقابل تیم فوتبال نوجوانان شهرداری تبریز برگزار کردند، نتیجه مسابقه را به حریف واگذار کردند. در این دیدار حدوداً در 5 دقیقه اول مسابقه توپ در مالکیت شهرداری تبریز بود و در اکثر زمان مسابقه مالکیت توپ در دست تیم فوتبال فرابرتر بود و تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر موقعیت های زیادی بر روی دروازه تیم فوتبال نوجوانان شهرداری تبریز ایجاد کردند ولی نتوانستند به گل دست یابند. تیم شهرداری تبریز با موقعیت کمی که بدست آورد توانست از یکی از موقعیتهایش استفاده کند و تیم فرابرتر را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد. امیدواریم در مسابقات آینده تیم نوجوانان فرابرتر با پیروزی برابر حریفان خود بتوانند شهروندان فریدونکنار را خوشحال نمایند.

برنامه مسابقات تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر در سنندج

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر در چارچوب مسابقات نهایی زیرگروه کشوری رده نوجوانان که در سنندج برگزار میگردد در روز اول مسابقه۱۷/۲/۱۳۹۱ به مصاف تیم فوتبال نوجوانان شهرداری تبریز میرود و در دومین روز مسابقات به مصاف تیم فوتبال نوجوانان کارگران مشهد میرود و در سومین روز مسابقات به مصاف تیم فوتبال نوجوانان سنندج میرود. اخبار تکمیلی در مورد نتایج مسابقات متعاقباْ به اطلاع خواهد رسید. برای تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر آرزوی موفقیت در این مسابقات را داریم. 

تیم نوجوانان فرابرتر روز جمعه ۱۵/۲/۱۳۹۱ وارد سنندج شد

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر به مربیان تیم فرابرتر آقایان مهدی و صاحب شکری روز جمعه مورخ ۱۵/۲/۱۳۹۱ ساعت ۹:۰۰ صبح وارد سنندج شد و همچنین آقایان قدیر شکری و مسلم نصیری در روز یکشنبه مورخ ۱۷/۲/۱۳۹۱ به آنها ملحق میشوند.

خیرمقدم آقای مهرداد محمدی به باشگاه فرابرتر را گرامی میداریم

خیرمقدم آقای مهرداد محمدی بعنوان عضو رسمی و همچنین عضو کادر فنی باشگاه فرابرتر را گرامی میداریم و برای ایشان آرزوی موفقیت را داریم. ایشان دارای مدرک دیپلم کامپیوتر میباشد. و همچنین سابقه حضور در تیم های نوجوانان نساجی مازندران و هلال احمر فریدونکنار را در کارنامه خود دارد.

اعزام تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر به سنندج

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر به منظور شرکت در مسابقات مرحله پایانی زیر گروه کشوری رده نوجوانان از تاریخ 16 تا 21 اردیبهشت 1391 به شهرستان سنندج اعزام میشوند. برای تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر آرزوی موفقیت در این مسابقات را داریم.

درگذشت پیشکسوت فوتبال فریدونکنار را تسلیت عرض مینماییم

درگذشت علیرضا رضائی کاپیتان تیم فوتبال پیشکسوتان شهرستان فریدونکنار را به خانواده آن مرحوم و ورزشگاران فریدونکنار تسلیت عرض مینماییم و برای آن بزرگوار علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی را از خداوند بزرگ مسئلت مینماییم.  

مصدومیت حسام الله قلی در مسابقه ای برابر تیم پرسپولیس قائمشهر

براساس گزارش های مسابقه دوستانه تیم های نوجوانان فریدونکنار و پرسپولیس قائمشهر، بازیکن با اخلاق تیم نوجوانان فرابرتر حسام الله قلی در دقیقه 91 مسابقه از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شد و به گفته پزشک معالج ایشان دیروز در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار گرفت. امیدواریم انشاء الله هر چه سریعتری سلامتی خود را به دست آورد و دوباره به میادین فوتبال بازگردد.

مسابقه دوستانه تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر و پرسپولیس قائمشهر

تیم فوتبال نوجوانان فرابرتر دیدار دوستانه ای را در روز چهارشنبه مورخ 6/2/1391 راس ساعت 15:00 با تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس قائمشهر در زمین چمن بنه کنار برگزار مینماید. نتایج این مسابقه به اطلاع هواداران باشگاه فرابرتر خواهیم رساند.