به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشکده مدیریت ورزشی ایران و به نقل از آقای
بهزاد فروغی دانشجوی دکتری بازاریابی ورزشی دانشگاه USM (مالزی)، به زودی
کتاب برندهای ورزشی منتشر می شود. فروغی مشخصات کتاب را به شرح ذیل اعلام
نمود:
Sport Brands
Authors: Patrick Bouchet, Dieter Hillairet, Guillaume Bodet
Publisher: Routledge (April 6, 2013)
Paperback: 208 pages
عنوان فارسی: برندهای ورزشی
مترجمان: دکتر سید محمد حسین رضوی(دانشیار دانشگاه مازندران)
بهزاد فروغی دانشجوی دکتری بازاریابی ورزشی دانشگاه USM (مالزی)
کتاب در دست ترجمه است و از طریق انتشارات دانشگاه مازندران در سال ۹۳ منتشر خواهد شد.
http://pmvi.ir/1392/11/29/1872/