باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

تمرین تیم های جوانان و نوجوانان فرابرتر

تیم های فوتبال نوجوانان فرابرتر و جوانان فرابرتر در روزهای پنج شنبه مورخ 1390/11/27 در اردوگاه شهید رجایی و همچنین در روز جمعه مورخ 1390/11/28 در زمین شهر فریدونکنار در روز سرد و بارانی برگزار گردید. 

محسن رسولی بعنوان سرپرست تیم جوانان فرابرتر معرفی شد

آقای مهندس محسن رسولی به عنوان سرپرست تیم فوتبال جوانان فرابرتر معرفی شد. محسن رسولی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی میباشد و همجنین در حال حاضر ایشان دانشجوی کارشناسی مهندسی عمران در دانشگاه پردیسان فریدونکنار میباشد. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و به ایشان هم خوش آمد میگوییم.

خانم الهه رحیمی بعنوان مشاور امور تحصیلی و ورزشی معرفی شد

سرکار خانم الهه رحیمی بعنوان مشاور امور تحصیلی و ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر معرفی شد و همچنین قرار است که ایشان با تیم فوتبال بانوان فرابرتر هم همکاری داشته باشند. لازم به ذکر است که ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی میباشد. همکاری خانم رحیمی با باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر را تبریک عرض میمنمایم و به ایشان خوش آمد میگوییم.

مسابقه تیم جوانان فرابرتر با تیم فیروزآباد

تیم فوتبال جوانان فرابرتر موفق شد تیم بزرگسالان فیروزآباد را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد. در این دیدار که در زمین ورزشگاه شهید کریم آزادی برگزار شد در نیمه اول مهاجم تیم جوانان فرابرتر (شاهحسینی) دچار مصدومیت شد و به جای ایشان ایمان رمضانی به میدان رفت. همچنین در نیمه دوم ایمان رمضانی صحنه زیبایی را بر روی دروازه تیم فیروزآباد ایجاد کرد. همچنین در نیمه دوم علی یوسفی بعنوان دروازه بان تیم جوانان فرابرتر به میدان رفت. 

تیم جوانان فرابرتر به نوشهر اعزام شدند

تیم فوتبال جوانان فرابرتر جهت انجام مسابقه دوستانه در هفته قبل به شهرستان نوشهر اعزام شده بودند.

درگذشت خواهر استاد مرتضی محصص را تسلیت عرض مینماییم

استاد محترم  جناب آقای مرتضی محصص

با کمال  تاسف و تاثر درگذشت  خواهر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترمتان  تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان  صبر و شکیبایی  از خداوند متعال مسئلت داریم. 

 

از طرف مدیریت، مربیان و بازیکنان باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر

دهه فجر مبارک باد

 

دهه فجر، خوش آمدی که با مقدمت،   

عطرآزادی به جای بوی باروت در فضای‏ میهن اسلامی‏ مان پیچید 


قفس‏ها شکسته شد و نفس‏ها از زندان سینه ‏ها رهایی یافت

برگزار جلسه انجمن اولیاء در منزل حاج مجتبی نصیری

براساس هماهنگی های صورت گرفته جلسه انجمن اولیاء و مربیان در روز سه شنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۳۹۰ راس ساعت ۲۱:۰۰ در منزل حاج مجتبی نصیری برگزار میگردد. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام میگردد.