باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club
باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار

Farabartar Fereidoonkenar Sport & Cultural Club

گزارش AFC از پیروزی ایران مقابل قطر…

گزارش AFC از پیروزی ایران مقابل قطر…

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بازتاب پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل قطر در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2014 پرداخت و نوشت: امیدهای ایران با تک گل قوچان‌نژاد در برد سه‌شنبه شب شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل قطر در ورزشگاه السد برای چهارمین حضور در رقابت‌های جام‌جهانی افزایش یافت.

گل دقیقه 66 قوچان‌نژاد سه امتیاز بازی را برای ایرانی‌ها به ارمغان آورد تا این تیم از 6 بازی 10 امتیازی شود؛ در حالی که شانس قطر برای راهیابی به برزیل کمتر شد.

شاگردان فهد ثانی سه امتیاز کمتر از ایران دارند و در مکان چهارم جدول قرار گرفته‌اند؛ در حالی که این تیم تنها یک بازی دیگر دارد اما ایران باید دو بازی دیگر در مرحله گروهی انجام دهد. دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم راهی جام‌جهانی می‌شوند در حالی که تیم سوم باید برای حضور در برزیل در بازی پلی‌آف شرکت کند.

سباستین سوریا به دلیل محرومیت، از تیم میزبان غایب بود و قطر حضور مهاجم اروگوئه‌ای خود را در این بازی از دست داد. این در حالی است که خلفان ابراهیم بازیکن سال سابق آسیا در این بازی به میدان آمده بود.

پس از 30 دقیقه ابتدایی مسابقه که اتفاق خاضی رخ نداد، قطر تنها چند سانتی‌متر با زدن گل برتری فاصله داشت وقتی که ابراهیم توپ را برای حسن الهیدوس ارسال کرد اما شوت او پس از عبور از رحمان احمدی به تیر دروازه برخورد کرد.

قطر مالکیت توپ را در دست داشت اما در وقت‌های تلف شده نیمه‌اول ایران 2 موقعیت برای گلزنی به دست آورد. شوت مسعود شجاعی از روی ضربه ایستگاهی توسط قاسم برهان مهار شد و کرنری که روی این ضربه برای ایران به دست آمد روی سر قوچان‌نژاد فرود آمد اما باز هم برهان توپ را مهار کرد.

برتری ایران در دقایق پایانی نیمه اول به نیمه دوم هم کشیده شد و در دقیقه 66 قهرمان سه دوره آسیا توانست روی اشتباه مدافعان گل برتری را به ثمر برساند.

قطر تلاش کرد بازی را پیش ببرد و توپ را در هر موقعیتی جلو می‌برد اما دفاع ایران منسجم عمل کرد تا این سه امتیاز را برای تیمش تضمین کند و امیدها برای راهیابی به برزیل زنده بماند.



نظرات 1 + ارسال نظر
646341234 دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

پف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد